ja blir galen!

Regnet de öser ner, solen går upp o ner spinn bara spinn bara spinn natten lång.
Nja inte riktigt, Men regnet det öser ner.
Snickaren är här och lägger nytt golv och isolering i sovrummen nere, hallarna och toaletten. 
Eller ja, just nu är han i sovrummen och bygger så det är väl hyfsat lugnt än. Men snart drar det igång i resten av huset.
Wille är på dagis, regnet öser ner och jag ligger på övervåningen och känner mig som en fånge.
När dom börjar med hallarna flyttar vi ut i husvagnen. Hoppas verkligen att vädret planerat att bli bättre så man inte måste sitta och häcka i vagnen den tiden.
I helgen är det midsommar, känns verkligen inte som så. Får se vad vi hittar på. Och nästa vecka fyller våran prins 2år. Får se hur vi lyckas lösa hans kalas. Man får göra de bästa av situationen helt enkelt.
Så fort renoveringen är klar ska vi åka till Ikea en sväng. Längtar! Sen tänkte vi väl även ta oss iväg nånannanstans på en mini semester.
Vart vi än åker måste det vara gravid vänlig terräng ;)
Nånå, nu ska jag försöka hitta på nå att göra. Det kryper i fingrarna.
Vill städa, baka, tvätta, inreda M,M ! ;)
Hejs

Kommentarer
Postat av: liza

puss på dig min sötnöt

2011-06-23 @ 07:28:57
Postat av: Petra

Sv: Hej Jessica!

Anledningen till att jag köpte Didriksons var för att jag hört så mkt bra om den både i tester (bäst i test 2010) och från vänner med barn. Detta är andra overallen jag köper till Kasper, som fyller två i oktober. Den första hade han from nov 2010 (dryga året var han då)och den har varken varit svår att få på (aldrig reflekterat över dragkedjan) eller fått honom kall/blöt. De är rätt stora i strlk så ex. en 80cl räcker upp till 90cl och 90cl upp till 100cl.



Hoppas att du fick svar på dina frågor? :)



Mvh / Petra

2011-08-25 @ 10:30:07
URL: http://beingpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0