Glad påsk!

Så var det dags för påsken 2011. Jisses vad tiden gått fort. Och inte  har vi heller nå snö kvar på gården. Fast det känns ändå ganska skönt, allt vatten har även sjunkt undan så det har börja torka upp ganska bra.
Tycker dock lite synd om alla er som planerat en skoter påsk i år. Ni lär nog få åka ganska långt upp norr för att kunna genomföra detta?
Skärtorsdag idag, Skulle egentligen jobbat till 14.00 idag, men Wille råkade ut för en liten olycka på dagis igår, så jag valde att vara hemma med honom idag så han får vila i lugn o ro.
Nu ligger han o sover, och när han vaknat blir det lunch, ut o leka lite, sen åka och handla påsk mat/godis och pynt.
Köpte nya fjädrar, kycklingar och hela faderullan förra påsken, men har inte den blekaste vart jag ska hitta detta? Har säkert satt dom på nå bra ställe när vi flyttade till huset, men frågan är bara vart?
Har ju ca 150 kvadrat att leta på och då kändes det betydligt lättare med ett besök till butiken ;)
Idag kommer även lillebror hem vilket alltid är lika roligt. Så honom ska vi försöka umgås med lite under denna påsk. Kommer även bli mat med mor och far, kanske en tripp upp till stugan osv. Annars har vi inte planerat dess mer.
Liten i magen verker växa som h*n ska. Var på UL i Tisdags och allt såg bra ut. Vart framflyttad en vecka, men jag håller fortfarande fast vi det datum jag sagt från första början.
Wille är så go och snäll när man frågar vart bebisen är. Så pekar han på magen och stryker försiktigt på den. Min lilla mys unge*
Nånå, ska fortsätta städningen här hemma innan barnet vaknar.
Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0