Fb stal motivationen..

Ända sen jag vart en aktiv FB:användare har det sinat med mina blogg inlägg.
Man berättar ju som ändå vad man gör och vad som händer på FB så då känns det som att man bara upprepar allt här som man engång redan delgett.

MEN, nu tänkte jag faktiskt att jag ska ta och skriva några rader.
Sitter hos mamma och ska snart käka lunch, sedan bege mig på den super roliga platsen Arbetsförmedlingen.
Usch vad jag hatar det där stället! Men vad ska man göra??
Vill ha jobb NU omg, men det är jag inte ensam om verkar det som...

Hm..Min älskade lilla Wille börjar ju snart på dagis, veckorna går så fort nu känns det som och nu är det bara 3 veckor kvar till inskolningen.
Och igår hörde även tjejen som ska ta över våran lägenhet av sig och vill eventuellt ta den tidigare än planerat, vilket kändes super kul för vi vill verkligen börja flytta och fixa med huset nu. Men smtidigt vart lite stress.
Isf ska lägenheten vara tömd, städad och besiktigad till 30/9 samtidigt som jag den 27/9 ska börja skola in Wille. Så det ska bli intressant och se hur detta löser sig.
Markus kan ju som inte göra så mkt under dagarna när han jobbar + att säsongen närmar sig ju så han jobbar över mer och mer..
Men som är tur är han man många goa och glada vänner och släktingar som så snällt hjälper till med allt :)

Wille har börjat säga fler ord nu, men naturligtvis kommer jag inte på alla här där jag sitter.

Pappa-Babba
Lastbil-Blappbiien
Vovve-Ovvovv
Mamma-Mamma
Tutte-tutttutt

ja, som sagt, kommer inte på allt nu...

Vad mer??
Jo, jag och Camilla var på stan i fredags och även på Barnenshus och kikade lite.
JAG VILL HA EN NY VAGN!!!! Kan någon snäll själ finanisera detta till mig??
Min emmaljunga har snart kastat in handduken helt och hållet..Lessless...

Vill ha någon av dessa tror jag?


Nya Emmaljunga Citycross Års modell 2011

Och jag upptäckte även hur snygg citykorgen var till så nu behöver jag bara en bebis att lägga i den ?! Haha
La upp det för Markus och han garvade åt mig.. haha tusan*


Och Emma du behöver inte komma med nå fina kommentarer ;)
(Jag har nämligen alltid vart helt emot dessa citykorgar av olika anledningar och tyckt att det vart bättre med hårdliften till, men denna var så snygg så nu kanske jag får ge mig hahaha)

Eller så en Emmaljunga Edge Duo Combi.

Men som sagt..Allmose till de fattiga...


Nä, nu ska jag slänga i mig nå lucnh sen börja åka mot staden.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Pia

Köp en Urban Jungle, LÄTT den bästa vagnen!



Och shit så stor Wille är! Han är ju lika stor som Meja och hon är snart två! ;) Haha.

2010-09-13 @ 12:25:59
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Hahahahha :oD In your face!

2010-09-15 @ 11:13:38
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0