Lite tid över

Tjo!

Lördag kväll ikväll. Helgen började tidigt för oss :)
Markus tog ledigt igår för att umgås med mig och Wille, vilket var väldigt uppskattat från både mig och Wille.
Vi vart bjudna på lunch på Lule hockey restaurangen och det var galet gott. Planen var att åka på babyången inne i stan efter vi käkat, men lilleman lyckades hälla ut Markus kaffe kopp över honom, så han kände inte för nå stads besök haha.
Istället rantade vi runt på storheden och lite andra butiker och shoppade. När vi rantat färdigt åkte vi hem och var ute på gården. Wille fick skotta med sin nya "snö björn" som vi inhandat under dagen. Snacka om nöjd kille! Han verkligen storm trivs här ute. Vi eldade utebastun och badade lite innan det var dags för middag och idol :)

Från de ena till de tredje så var jag på genrepet av idol på Torsdagen. Vart bjuden av Liza och de tackar man ju inte nej till :) Ett helt ok sätt att spendera en torsdagskväll måste jag säga. Trots detta såg vi idol igår :) Det hör ju som till haha

Nåja, Dagen har spenderats på Pite havsbad med A och L. Wille har gått an som en galing i basängerna och rutchkanorna. Skrattar och är så glad när man åker fort fort :P Men det var två mkt trötta barn vi lastade in i bilen runt 16.00. Detta varade dock inte länge. Väl hemma på gården slår bara två upp sina ögon och det har vart full rulle tills för 20 min sen. Enda gången dom var stilla var när vi satt och käka, knappt då haha.
Dom där två lekar och busar så bra med varandra så ojjojj :) Riktigt roligt att se!:)
Tror L är den enda har riktigt leker med faktiskt?

(Ska försöka ta någon bra bild på dom när dom leker, men det är inte lätt att alltid ha kameran redo,
Imorgon, då jeevlar :))

Imorgon blir det leos och då kommer även C och A med och busar. Middag kommer att ätas i Rosvik hos Willes farmor och "farfar" :)

Nu ska jag klä på mig lite och sprätta en cider. Alla di andre gård folket sitter ute i grillstugan tror jag? :)

På återseende!

Lite bilder på mammas lilla getto kille ;)






Btw. Ni som läser denna blogg regelbundet kan väl ta och skriva en "hej" kommentar eller nå så jag vet vilka ni är?
Denna kommer att bli lösenordsskyddad.

Kommentarer
Postat av: Enelie

Hej Jessica!!:)

2010-11-14 @ 00:12:42
Postat av: liza

hey baby, im here. but you know that already <3

2010-11-14 @ 14:51:32
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Heeej!

2010-11-14 @ 16:37:59
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Lotta

heeej :)

2010-11-14 @ 20:19:55
Postat av: Tess

Hej! :D

2010-11-15 @ 13:31:22
Postat av: Elin

Hejhej! ;)

2010-11-18 @ 12:30:30
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: asse

hej!! :p

2010-11-18 @ 20:11:43
Postat av: Anette

heia Norge!! no kjem vi snart:)

2010-11-18 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0