Jag som var så duktig...

...så kommer valborg och gäster som tar med sig en STOOOOR godis påse, och nu finns inte den påsen kvar nå mer.
Har inte ätit godis på jätte länge och inte köpt hem nå heller, har verkligen inte haft suget efter de. Och nu har jag just suttit framför tv:n o tryckt i mig de sista som var kvar i skålen från i Fredags hahaha. . . Snacka om kass karaktär!:)
NU jävlar är det ändring! Inge mer godis! :)
För övrigt var jag och tränade igår..riktigt skönt att äntligen ha kommit igång med detta igen. Och att dessutom komma iväg kl 17, vara tillbaka kl 18, duscha, käka och hinna åka och hälsa på någon på kvällen var riktigt skönt. Ikväll är de Markus tur att masa sig till gymmet så jag får allt vänta till imorn. 

För min del blir det spårning med Viktor i eftermiddag. Ska bli så spännande att se hur han jobbar i spåret. Har ju bara kört Bikke och Aina tidigare.
Medan jag gör detta och Markus tränar ska Wille vara med morbror Jonas och Emelie. Dom dyker väl upp här på ca 1 timma skulle ja tro. Ska bli skönt att komma iväg i tid och göra detta så man hinner hem o natta Wille. Han är som sagt lite bökig nu för tiden. Vaknar minst 3-4 ggr efter att man lagt honom och får gå och lägga honom på nytt. Fast egentligen så vaknar han inte? Han är som i sömnen men står eller sitter upp i sängen och gråter och vill ha närhet?
Pratade med Anna om detta igår och hon hade tydligen läst om nå som kallades "natt skräck" och tyckte det lät precis som att de var de han "hade" ?? Ska ta och googla de och se om det stämmer.
Hoppas det blir lika bra väder imorn så vi kan spendera den dagen ute också. Idag har vi vart ute sen 10.00. Wille ligger nu och sover och när han vaknar är det middag, sen kanske han får gå till lekparken med Jonas o Emelie om dom orkar? Annars får han väl aktivera dom inomhus ;)
Som sagt..Nu..google.se
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0