Uppe med tuppen

Shit, Klockan har redan hunnit bli 07.10. Våran morgon började runt 05.00 när Wille vaknade och har sedan legat och lyssnat på hans upplägg. Wille hör inte till dom bebisarna som ligger och jollrar och pratar med "små" bokstäver. Nä han talar med vääääldigt höga toner, Så kl 06.10 gav vi upp. Klev upp runt halv 7 och har nu hunnit med att mata vovven, äta frulle.
Termometern ute visar 7,4 grader. Kan bli skönt ute idag :) Månne man skulle koppla på pulkan på Aina och bege sig ut på isen? Hade behövt in till stan också och införskaffa lite saker till Willes album. Har prov på Fredag, men eftersom att Norge gänget anländer då så tänkte jag försöka göra bort det på Torsdag så man slipper sitta med de där dom är här.
Påsken närmar sig med stormsteg. Undra vart vårt påskpynt tagit vägen? Kan får införskaffa lite nya fjädrar och stuff.
Helgen har vart fullspäckad.
På Lördag hade Markus match, sen var vi och köpte lite mera fiskar, shoppade lite kläder till Wille och införskaffade diverse alkohol haltiga drycker. Senare under kvällen kom Camilla, Fredrik och Amos på besök. Synd bara att Wille hade hunnit somna innan dom kom så Amos fick leka själv. Nåja, detta togs nog igen på Söndagen när vi var på Leos Lekland med Pia,Danne och Meja, Karin, Hoffe och Leo samt Camilla, Fredrik och Amos. Riktigt kul var det. Och som Pia skrev, tror faktiskt dom vuxna hade roligare än barnen haha. Jag hade lätt kunna aktivera mig själv en hel dag där ute haha:) Men Wille fick iallafall åka rutchkana, spela innebandy m.m
Tro mig, det var en mkt trött Wille vi lasta in i bilen runt 12 tiden. Killen fick sova 1 timma innan det var dags för babysim. Vi testade på att dyka och det gick hur bra som helst. Han har fattat vinken när man säger " åh dyk"
Nästa vecka är det avslutning på de, får se vad dom planerat in för den dagen? Hoppas vi blev "godkända" haha ;)
Nä nu ska jag ta och tvätta av en mkt skitig Wille och ätit leverpastej smörgås till frulle.
Någon som är sugen på stan?
Slå en signal isf!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Näää... Blev det nån istur? =)

2010-03-22 @ 14:35:47
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: liza

åååååå jag saknar dig.

2010-03-22 @ 18:05:49
Postat av: MrsEmma

Haha ja du det borde jag också men mitt intresse för den där boken minskar som lite för varje dag som går! Fan bara å bita ihop nu!

2010-03-22 @ 20:37:26
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0