Räcker de inte snart??

Lill skrutten springer omkring i sin lära-gå-stol och busar, en annan sitter här och funderar vad denna dag/vecka har att erbjuda. 
Vet att detta kommer bli en jobbig vecka mentalt, så jag vill försöka hitta saker att göra hela tiden så att inte tankarna blir för många.
Hade tänkt ta en långpromenad, men snön bara vräker ner och motivationen till detta är INTE stor. Är så kräkless på snön att ni anar inte. Räcker det inte snart?? Har inte ens dragit upp persiennerna här hemma enbart för att slippa se skiten, så less är jag.
Trots detta måste ju Aina ut en sväng, men that´s it! Får försöka hitta på nå inomhus aktiviteter för oss istället.
Lite besök hade ju vart trevligt? Någon som känner sig manad?? ;P
Igår kväll såg vi nya Beck filmen, Beck- i stormens öga. Den skilde sig nog en hel del från dom "vanliga" filmerna, men tyckte ändå att den var bra. 
Frossade även lite chips till denna, och efteråt kände jag bara Nä usch, nu får det vara nog med godis,chips,kakor osv. Ska försöka hålla mig till sommaren och inte äta nå slisk fram tills dess, Men jag vet att så bra karaktär har jag inte så detta kommer aldrig att funka.
Jag har nog blivit en "sockerholic" haha Finns de nå som heter så? Om inte så gör det de nu.
Men å andra sidan så sa Josefin från Vakna med the Voice imorse att socker gör en smart? Borde ju vara självaste Einstain vid det här laget men så är det inte så jag vet inte riktigt om jag tror på den teorin.
Tjaa..
Som sagt, inomhus aktiviteter idag om det inte slutar snöa. Nära och kära är hjärtligt välkomna att joina oss :)
Ska krypa ner på golvet med lilleman nu.
På återseende!
Min ängel
och våra nya familje medlemmar..

Kommentarer
Postat av: sofia

Hallå, vilket deppigt inlägg. Känner lika ang snön! barnvagen rullar inte så lätt i all snö=( men men så är det iblamd. Ska ni på babysången nå i veckan?

2010-03-01 @ 21:24:03
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0