Ångesten åtgärdad

Jajjemen, efter att ha lagt Wille igår kväll satte jag mig med böckerna och läste. Blev väl 30-35 sidor. Kändes som att det räckte gott o väl.
Kapitlet för denna vecka är på 12 sidor så det är ju egentligen bara att läsa allt i ett, eller om man måste dela de typ 4 sidor/kväll :)
Startade även min första labb igår, ska bli intressant att de vad som ska hända, dock inte lika taggad för att skriva labb rapporten haha!
Idag är jag utvilad. Wille somnade som sagt vanlig tid igår (19.00) vaknade 05.00 i morse och åt en flaska för att sedan somna om till 07.00 *Duktig pojke*
Trots att han är förkyld ännu eller ja..joo de är han väl..hostar och snorar, men det är även tänder på väg ner på våning 2 måste vi ta oss ut en sväng och införskaffa påskris, nya fjädrar, eller mera fjädrar rättare sagt. Sen ska det även handlas lite så vi inte svälter under påsk. Vi brukar ju i vanliga fall handla Torsdagar, men det kändes inte som nå smart drag att åka på Skär torsdag och göra detta? Eller så kanske det är de? Alla kanske tänker som mig?
Aina ska även få sig en genomkörare idag, om de blir lydnad eller hjärngympa återstår att se.
Nu blir det frulle!
På återseende!
Och för er som flyr fältet och åker till fjälls redan idag. Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0