Ångest som tusan

Har en himla massa Nk som måste göras, en laboration som ska ha påbörjats igår men som aldrig blev av då vi åkte till Rosvik och vart kvar där över natten.
Tänkte hinna läsa lite idag på dagen innan vi ska till Markus morfar och käka, men så konstaterade jag att vi ska vara på BVC mellan 13-15. Så nu blir det att promenera upp till mamma, hämta Aina och bil, sen åka till bvc, för att sen åka vidare till morfarn och sedan hem och plugga.
Kommer vara helt död ikväll, men har man satt sig i skiten får man ta sig ur den också.
Kan ju berätta att Wille numera kryper fram. Snacka om att allt kom på en och samma gång. Han kryper, krälar,sätter sig upp från mag och rygg läge, han drar sig upp mot möbler och ställer sig, han klappar händerna "på kommando" (vad heter det i bebis världen när dom gör något man ber dom om??Snacka om att vara inrutad på hundar, det är "loss" "hit" "klippa hans klor" m.m haha stackars barn)
Nåja, allt detta har han börjat med inom 1 vecka !?!?! Kul, verkligen en befrielse när han tar sig dit han vill. han är nöjd och jag är nöjd att slippa bära honom hela tiden.
Nä, nu ska väskan packas, ansiktet spacklas, kroppen kläs på för att sedan ut på färden gå.
Haha va fint jag rimmar ;)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Såg ditt sms! oki då blev det en aning mycket att hinna nu innan=) ska jag säga att ni inte kan komma då? Tusen tack för påminnelsen!

2010-03-30 @ 10:30:32
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0