Tillbak på ruta ett . . . .

Det tog ca 7dagars arbete (på rad) för att på tillbaka inflammationen i ena axeln :( Så jävla less...ont gör de...
Jag som trodde jag vilat den nog länge medan jag väntade Wille, och sedan tränat upp den igen någorlunda av allt lyftande med honom. Menar han har ju ökat i vikt successivt, så de har ju vart jätte bra träning..Trodde jag, men ack så fel ja måste haft?!
Aja, inte mkt att göra åt de, ca 10 veckors jobb kvarstår till att börja med. Så de är bara att knapra inflammations hämmande, värma vete kudden o vila den så mkt de bara går.
Nu har jag 3 dagar kvar att jobba sen är ja ledig 3. Ska försöka ta till vara på dom dagarna o bara vila, njuta o mysa med familjen.
Förutom allt gnäll på min axel så är det as kul att jobba! Shit så ja trivs alltså :P
Från de ena till de tredje så går lilleman nu mer eller mindre. Han har ju tagit några steg sådär mellan oss sista veckan men så i förrgår ställde han sig upp mot nån möbler, släppte taget o knatade iväg haaha..Han ramlar ju efter en stund, men han är så duktigt min lill kille!:P
Så nu går han så fort han får föjlighet..o KLÄTTRAR! Fan man får ju montera lös honom från inventarierna hahaha
Tur att det är Wille säkert här hemma..(Inte barn säkert, WILLE säkert, dvs snäppet värre ;)  )
Nä, nu ska ja snoka vidare på nätet.

på återseende!

Kommentarer
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Duktig han är lille Wille! :D

Leo med familj var och hälsade på och han springer runt. Det går så fort. Nyss var dom ju bebisar!:)

2010-06-22 @ 07:10:25
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Va duktig han är som går! Hur gammal är han nu?

2010-06-24 @ 23:37:36
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0