Sjuk?

Huvudet värker, halsen irriterad o jag känner mig allmänt hängig :(  Ska nog ta någon säng dag så jag blir frisk till helgen.
Just nu ligger ja o vilar på sängen medan pojkarna sover, Är barnvakt till Amos nu på eftermiddagen.
Tur att det är två lättsamma små barn så det inte är nå betungande att vara själv med dom båda :)
Ieftermiddag måste jag börja med labbrapporten o helst få klart den men de lär ju inte ske. Kan ingen snäll människa komma o hjälpa eller ännu bättre göra denna till mig? Usch så jag hatar sånt här!
Skulle behöva få klart med kläderna till bröllopet också! Det är ju bara typ 4 veckor kvar dit.. GAAAAH!
Vart hittar jag en enkel men ändå lite roligare klänning som slutar strax ovanför knäna? Helst tub modell upptill som sedan går ut!?
Måste ta o spana på nätet lite o se vad som finns :)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0