Dammråttorna blir bara större....

..o större här på bloggen.
Har verkligen inte haft motivation till att skriva nå sista dagarna så ja tänkte att nu är det banne mig dags.
Har börjar jobba nu, riktigt kul men ack så trött ja är när ja kommer hem. Det räcker gott o väl för mig med 4-6 timmars arbets dagar. Speciellt när man har lilleman att ta hand om också.
Vet inte om det hänt så mkt annat intressant?
Var på färjan igår med jobbet, Riktigt trevligt...många skratt vart de :)
Annars då? Shit va jag inte ha ro att skriva nå haha..
Wille har börjat då lite smått..Kostare sträckor..från en mäble till en annan, Stor pojken min :)
Nä, det här blir inte till nå vettigt.
Lägger upp nya bilder på Facebook istället.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0