Stress!!

Fan vad det är mkt som ska fixas nu innan vi åker. + att man jobbar hela dagarna så butikerna hinner ju stänga innan man tagit sig dit. Eller nja, inte riktigt men fan inte långt ifrån.
Är nyligt hemkommen från Johanna. Med mig hem har jag klänningen som hon vart så snäll o sytt åt mig så jag har nå att ha på mig på bröllopet. Den vart riktigt fin! :) Markus och Wille kommer dessutom att ha slipsar i samma tyg som min klänning.
Bilder på detta kommer väl antagligen när vi kommer hem. Hinner inte lägga upp nå nu innan.
Jobbar och står i typ varje dag, i helgen ska vi dessutom ha kalas för världens bästa unge som fyller 1 år så det ska bakas o fixas inför detta. Vette fåglarna när jag ska hinna med det?
Måste försöka göra allt klart imorn kväll? Slutar jobba 16, o då ska vi o köpa presenter till honom, sen handla lite men SEN..typ när han sover så kan jag kanske baka?
Eller hmm? Vi ska ju tydligen till mamma o pappa o äta?? Fan hur ska detta gå?
Äh, ja säger som ja säger om allt annat.. de löser sig.
Så folket som ska komma på kalas, i värsta fall kanske ni får äta nå köpes fika om jag inte hinner med allt. Hoppas ni har överseende med detta ;) haha
Som sagt, en hel del att fixa..
Jobbar hela helgen, Ledig måndag o då blir det att göra alla sista ärenden för sen jobbar ja tis ons sen är vi "On the road"
När fan ska ja hinna packa?
Gaahh!!! Hade verkligen behövt vara ledig hela nästa vecka.
1år?
Hallå va hände? Min lille plutt är stor :)
Wille alldeles nykläck


Ca 1 år senare


Hinner inte skriva dess mer nu..måste börja med packlistan så jag får lite bättre koll på läget :)
Johanna o Anette, jag fattar fan inte hur ni hinner med allt !:) Stor eloge till er.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Köpte den på H&M, både kavajen och linne/klänningen. 299kr för kavajen och 149kr för linne/klänningen. Jag vet faktiskt inte om jag ska dit. funderar på det. Du har inte lust att festa hos oss eller min syster på fredag? antingen innan LK om man ska dit eller bara festa allmänt :) Kram

2010-08-03 @ 09:31:55
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0