Vart försvann min humor??

Vi såg denna film i helgen.
Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän. Han ligger rejält efter på jobbet och inkassobreven faller som höstlöv i tamburen. Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe i skärgården. Alla utom Göran. Görans kompis Alex är förstås bjuden men han måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen. Efter litet övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe

(Bild och info taget på google.se)

Snacka om besvikelse när vi såg denna film! Dom marknadsför den som " Sommarens roligast film"
Så jag vet inte om vi tappat humorn någonstans på vägen eller om personen/personerna som påstår detta har as torr humor.
Vi skrattade till vid ett tillfälle i slutet och jag minns inte ens vad det var för scen som var så pass rolig så den kan ju egentligen inte vart så kul. NejNej, riktigt skit film!
Nu ska jag mata vidare en bebis som endast säger "mammma" "mammmammma" nu för tiden  ;)
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0