Utvilad

Det blev en tidig kväll igår så nu är jag utvilad..hade tom med ont i huvudet när jag vaknade imorse..tror det vart för mkt sömn !?
Idag skulle vi egentligen gått på hockey men Willes farmor är sjuk så hon kunde inte komma och vara barnvakt:(
Blir väl att se matchen hemma på tv. Tänkte höra med R&E om dom är sugna på att komma och spana, dricka nån öl och umgås lite. Hade vart trevligt:)
Nya HM katalogen, Ellos Katalogen och ett nytt nr av Föräldrar och barn har kommit så jag har haft en hel del att bläddra igenom.
Tusan bara att jag är fattigast i stan..Hittade sängkläder, gardiner och massa annat ja skulle vilja ha till sovrummet. För om allt går som vi vill kommer Lulebo och tapetserar om sovrummet nu i början på detta år. Det kommer bli mörka väggar..typ brun/nougat..ja nånting åt de hållet.
Här är sängkläderna samt gardinerna jag vill ha
Har även hittat en hel del kläder till Wille..bl.a dessa:
Nu vaknade bebis.
på återseende

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Jag gissar att det var du som skrev till mig?:)

Jag har varit nöjd med den. Den funkar bra i snö och slask, men såklart tycker jag att emmaljugan funkar bättre. Trehjuling var perfekt i sommars. Meja ryms bra i den med åkpåse, till och med voksin som är stor. Nu köpte jag en ny bara för att jag ville egetnligen. Kul att variera!:)

2010-01-02 @ 21:27:50
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0