Snorunge

Sitter och försöker hitta ett recept på en väldigt god bakelse jag käkade på Trend Cafe på Coop här för någon dag sedan, men kommer inte ihåg vad den hette. Bara vad den innehöll ?!
Tror nog jag får bygga en egen variant på denna goda sak och se om jag lyckas. Kan inte vara så svårt :)
Imorse tänkte jag bege mig mot staden, men ingen av mina nära och kära kunde/orkade detta, Så här sitter man nu.
Får se om jag gör ett nytt försök imorn. Känner att det är någon förkylning på G hos mig, och Wille är redan snorig och hostig så det kanske var lika bra att vi vart kvar hemma idag.
Inte för att det skadar att gå ut med lite förkylning, men har man feber är det inge kul.
Speceillt inte med en liten bebba. Min lilla prins har kommit på att man kan "brumma med tungan" Så han praktiskt taget sitter och spottar hela tiden.. Så söt :P
Fredag imorn=Lillebror kommer hem! Wiihoo* Detta innebär även middag hos mammi och pappi. Mm*
Hade som vela ha med denna bakelse till efterätt, men vi får se hur det går med den saken :P
Nä, nu ska ville få sig lite Yoghurt och avokado till mellis.
På återseende!
Snygg skugga hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0