Nya tapeter

Nu har vi bestämt vilken tapet det blir till sovrummet om vi får det om tapetserat.
Hittade tyvärr ingen bild på den men om man går in på www.borastpeter.se klicka på "Borosan Easy Up - Prov tapetsera och väljer bruna nyanser - Anna 8588 så kommer den upp :)
Tror det kommer bli supe bra, inte för plottrigt även om den är ganska mönstrad.
Hoppas Hoppas Hoppas att ****** förstår att vi inte vill ha det som de är nu, tapeterna är ju fan på väg ner..bokstavligt talat hahah INTE snyggt.

Sitter för övigt hos mamma nu, tog en promenad upp hit, hur skönt som helst ute..man känner ju knappt om man är ute eller inte. Måste fan införskaffa såna där skidor till vagnen så man kan gå ner på älven och promenera. Hade helst vela ha en segebaden pulka-skaklar så Aina kan dra Wille, och även jag, men dom är rätt dyra att köpa nya och det har jag inte råd med nu, finns heller ingen på blocket vad jag sett hittills :(
Men Men . .
Kanske ska gå och kika om Wille vaknat? Han ligger ute i vagnen och sover och jag har ingen babyvakt med. Han bruka vakna när man stannar vagnen men nu gjorde han inte de :) Skönt..han har inte alls sovit bra sista tiden, inte jag heller för den delen, men jag kan iallafall vara bland folk trots att är trött..oftast iallafall haha
Lilleman däremot har ett humör som heter duga. Undra vem det kommer ifrån? ;) *har mina misstankar*

Nu ska det fikas bulla och the

På återseende.

P.s Ikväll kommer ÄNTLIGEN C,F och A hem efter en månad borta. Ska bli så kul och se dom och se hur mkt lille A vuxit :) Kanske åker förbi där en sväng imorn om dom orkar med de, Annars ses vi ju på babysången på Onsdag.


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha men jag har inte hunnit sitta på datorn, har bara vart in och kollat facebook ibland ;P Men nu har jag uppdaterat lite iaf! Kul att ni äntligen ska få nya tapeter! :)

2010-01-11 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0