Morgondagen

Då var det bokat och klart. Först middag sedan bio, blir att se:


Det sägs att den ska vara bra så vi får hålla tummarna!
Ska bli trevligt att komma ut bara jag och M och umgås. Inte de att jag inte vill vara med Wille, för det vill jag..HELA tiden..Men ibland behöver man få komma ut göra annat än att bara vara "Mamma Jessica  och Pappa Markus"
Det känns faktiskt lite jobbigt att lämna honom, Vi har ju haft barnvakt tidigare, då av Willes mormor, som han praktiskt taget är hos varje dag och hälsa på och är trygg med och som vi känner oss trygga med. Men imorn är det morbros Jonas och Emelie som ska axla ansvaret av lilleman. Dom kommer att natta honom och göra alla kvälls rutiner. Hoppas verkligen att han inte kommer vara grinig och dom får lite panik och inte vet vad han vill. Men då har jag sett till att "back up mormor" kommer till undsättning så det hela kommer nog sluta bra.
Nu ska jag göra pajbotten färdig. Kvällens middag består av Tacopaj ;)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha jo det blir en hel del gormande med maten kanske ska prova utan då, jo han har ätit allt jag har gett honom än,potastis och majs pure gick inte riktig hem man annars är det inget som han inte gillar, ni då? för wille har väl mer att välja på då han är lite äldre,gör du egen mat till han? tips på va skulle uppskattas isf=) såg att ni skulle på bio,kul jag vill också men e fortfarande så löjlig med att lämna han,men snart kanske för det känns ju viktigta att göra nå utan barn ibland.

2010-01-08 @ 11:40:28
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Va? inte har vi då fått några receptböcker från bvc, var går ni?

jo vi är också dålig på att variera oss men man får väl se till att ändra på sig tills det börjar på allvar med mat lagningen=)

trevlig helg

2010-01-08 @ 15:58:52
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0