Måndag

Rean måndag..Helgen har gått fort. Fredags kvällen spenderade vi ett tag hos mor och far för att sedan packa på oss alla kläderna och trampa hemmåt.
Som ni alla säkert förstått av tidigare inlägg har det inte blivit mkt sova här sista tiden. Nu vill jag verkligen att Willes tänder ska komma!! MEN, inatt har vi fått sova..och jag har tom fått sovmorron..Lilleman somnade runt 20.00 igår, vaknade 23, käkade..somna..vaknade runt 2 men bara för att han tappat nappen, sen har han sovit i sträck till 06.00, ätit, och sovit till 07.30 !!! Snacka om att jag fått sova :)
Pigg och utvilad har jag inte den blekaste vad vi ska hitta på idag!?!?!? :( Förslag??
Wille är också på bra humör, han springer omkring bakom mig i sin lära-gå-stol.
Lördagen började med att åka och se Markus innebandy match, sen vidare mot storheden och göra diverse inhandlingar, sen hem och vila. På kvällen åkte jag och Camille på TP party i mörön, det var trevligt! Skönt att komma ut och göra nå annat. Dessvärre vart det inga burkar för min del, upptäckte att jag redan var ägare av många TP saker, och en himla massa andra burkar för den delen också så vi behövde inga fler.
Igår rantade vi runt HELA dagen..promenad på morgonen, åkte sedan till Sjulsmark och köpte en ny Bilstol till Wille, Blev ingen Graco stol utan en Britax Hi-Way Och vad jag klämt och känt hittills känns det som att vi kommer bli nöjda med denna.
Så här ser den ut :
Fast tvärtom i färgerna. Vi har svart i och grått i ytterkanten :)
När detta inköp var klart åkte vi till Rosvik och fika lite, jag åt mig proppmätt..klockan var nu runt 15.00, Markus får ett samtal som berättar att vi ska äta middag hos hans far runt 16.00-16.30!!
Va???? Shit..tror ni jag fick i mig mkt mat?? Eh nej..Typiskt!
Kom hem runt 18.00 och "dog" i soffan..mätta och trötta.
Markus drog på match vid 20.00 och lillebror trillade in genom dörren för att säga "hejdå"
Den lilla skiten har nämligen styrt kosan mot Ronneby imorse och ska vara där på utb i 10 veckor!!! Hur ska vi klara oss på dagarna nu !?? Tur att han kommer hem på helgerna iallafall :)
Är så glad för hans skull..han fick jobbet på F21 som flygtekniker så nu kan han börja planera sitt liv :)
Sen passade han också väldigt bra i grönkläderna så det är ju inte fyskam ;) hihi*
Nä, nu tycker Wille vi ska äta lite gröt.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0