Mamma behöver sova älskling

Jag ser dubbelt..Shit så trött jag är. Helt sjukt!
Vet inte vad Wille börjat bråka med !?!?! Han sover inge bra, äter 2 ggr/natt och vaknar typ den här tiden.
Nu håller jag dessutom på att svälta ihjäl bara för att jag vart uppe och bråkat med honom så länge nu.
Så just nu känns läget som "bebis bytes mot . . . . ."
Wille har a l d r i g varit någon "problem" bebis..Har alltid vart super snäll och nöjd hela tiden..ibland lite läskigt snäll. Men nu är jag så avundsjuk på er med bebisar som sover hela nätterna utan att vakna och äta, eller bara äter 1 gång/natt, på er med bebisar som sover typ 21-22--10-11 på dagen. Då kan man ju vara uppe till lite senare själv och ändå få tillräckligt med sömn :)
Men Men, Trots detta älskar jag honom över ALLT annat på denna jord:)
Nu ska jag aktivera honom så han blir trött och somnar igen haha
(Gissa hur mkt stav fel jag fått rätta till i denna inlägg haha, typ vart annat ord..)

Kommentarer
Postat av: sofia

Så du är vaken flera gånger per natt? jobbigt... en gång per natt vill Sebbe äta men sen sover han gott.

Men vem vet det kan ju ändras, peppar peppar.

Jo bikini är ju ett plus att ha i rätt stl, men det var inte någon succe att försöka köpa det den här årstiden.

Hoppas det går fint i morgon hos Sofia.

2010-01-11 @ 09:18:10
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0