Hemnkommna från stor staden

Eller ja, stor och stor..Vi har vart på stan idag och införskaffat ett par badbyxor till Wille, en bikini överdel till mig samt en t-shirt till Wille. Hann även med en fika på MCM :)
När vi var färdiga på stan skulle M in på sitt gamla jobb och köpa lite saker, så jag tog Aina på en stads promenad. Gick riktigt bra faktiskt..hon fastnade lite länge på vissa pissfläckar, men annars skötte hon sig jätte fint. Hade dessutom glömt kopplet hemma så nå sånt använde vi oss inte av! :P Tror vi måste göra detta fler ggr för nu ligger lill stumpan och springer i sina drömmar.
Wille knaprar på ett smörgåsrån, M läser tidningen och jag sitter här.
Funderar på att åka till Västmark ikväll och umgås lite, men vi har inte bestämt nå än. Wille och små sjuk så det hade samtidigt vart skönt att bara vara hemma och se film. Sen är ju även lillebror hemma så honom hade de vart kul att hinna se lite.
Söndag imorn vilket innebär att M har träning, Jag ska med Aina till Boden och träna och W ska vara med morbror Jonas och Emelie. Eller ja vara och vara..M´s träning börjar inte förens 21 och vid de laget sover nog Wille, så dom får vara bv till en sovande babba :)
Nu ska jag spana vidare lite innan det är dags för middag. Hemmagjord Pizza blir det idag. Mmm* Det var länge sen!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0