Hemmafru på hög nivå!

Utvilad och pigg sitter jag och funderar vad denna dag ska erbjuda !? Wille har sovit till 8, sen legat och surra för sig själv till 9 tiden. Så jag har haft värsta sov morronen idag ;) de ni!
Lilleman springer runt i gå-stolen och har nu stulit en påse som låg på golvet i köket..
..och hälla ut allt innehåll i påsen har han också lyckats med..jaja..
Igår kom nya fotsacken till vagnen. Trodde restrerade tyg delar på vagnen skulle se jätte solblekta och gamla ut men det gör det inte....eller??
Vart mkt nöjd.
Hemmafru ja..igår kväll påbörjades mitt projekt att sticka tjocksockar till Wille. Gick riktigt bra faktiskt tills jag upptäckte att jag helt plötsligt hade 13 maskor på ena stickan och 12 på resterade 3 stickor??
Hur kunde detta ske?? Ske se om det går att ordna på någe vis eller om jag måste dra upp allt och börja om igen..tur att jag inte hunnit göra så mkt..och att det är kul :)
Igår vart det ingen långpromenad då Wille hade feber, men idag då jeeevlar..känner verkligen att jag måste komma ut en sväng..
Kanske man skulle ta i och promenera upp till Camilla?? Tror vi börjar med att gå till mamma och ser sen hur döda vi är haha..
Nu ska jag ta och ge Wille lite gröt, sen svira om innan det är dags för prommis.. han brukar som somna där runt 11 tiden så det är som bra om han ligger i vagnen då. Annars tar man sig aldrig iväg haha.
"Mammma, mamma, momaa" låter det här bredvid mig. Tänk så stor min älsklings kille har blivit !? Tiden går så snabbt..
Nu sitter han även och försöker klappa händerna:)
Favvo sångerna just nu är:
Klappa händerna..
Imse Vimse Spindel
Alla katter och
Nu i ro, slumra in..



Wille i Juli 2009
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0