Ge mig styrka

Är så himla trött och seg hela tiden !? Tror det beror på mörkret där ute, sen liiiiiite för lite sömn. Vill ha ljusare tider..Sol..värme!
Ansiktet håller på att torka sönder och håret är konstant statiskt !? Torr och kall luft skyller jag på?
Undra vad man ska hitta på idag?? Markus ligger och sover och jag hör en sur bebba bakom mig som säger  "mamm mamm mmammaa"  Vad tror ni ha vill ha sagt? ;)
Just ja , var ju och såg den där "morgans" filmen igår. skrattade stundtals så jag grät..Men om det berodde på trötthet eller att den faktiskt var så pass kul vet ja inte. Eller alltså den var ju bra..skulle kunna se den igen men jaa..
Nä. nu ska jag gå och slita upp Markus från sängen och styra upp denna dag.
Heipa !

Kommentarer
Postat av: sofia

Men typiskt ,vi har också henne och än så länge är det inte mycket hon kommit ihåg att göra, inte heller föreldra gruppen kom hon ihåg att anmäla oss till, men dp ska jag fråga nästa gång.

2010-01-09 @ 18:27:11
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Nej vi har inte fått några som helst erbjudanden om något sånt, jag tycker oxå att det varit skoj, jag ska dit den 22/1 då ska jag fråga henne. Varför byte ni? jo jag tyckte dom var så söta och det går hur mång bodys om dagen som helst här=)

2010-01-09 @ 19:55:46
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0