Efter regn kommer solsken

Kommer hem och öppnar posten, ser att jag fått en käftis räkning på över 1300:- !!?!?!? Panik*
Ringde och kollade hur detta kommer sig men det löste sig. Försäkringsbolaget ska stå för denna hemska utg. *phuu*
Sen öppnar jag mailen och ser att Lulebo mailat mig. Vi kommer få vårat sovrum om tapetserat !!!?!? Så imorn ska vi in och göra beställningen. Wiihoo*
Slutet gott alltid gott :)
Nu ska jag busa med min älskling som är på bra humör. Han har..hör och häpna sovit i 2 timmar ute. De ni haha
Shit va mkt jag hunnit med att skriva idag !?

Kommentarer
Postat av: sofia

ja heter sofia85 på familjeliv. Har du läst blggen jag skrev om? så hemskt! så du har en sån pulka, va kul att det funkar jag har hört att dom tycker så mycket om att åka såna och hoppas på att min kommer snart. har din ryggstöd? eller har du gjort själv? det var inte det på den jag köpt så jag tänkte hitta på nå eget. hur gick den på bvc?

2010-01-15 @ 10:11:02
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0