Beslutsångest

Har ju funderat av och till om jag ska köpa en Voksi eller en ny fotsack till vagnen (Fotsacken han har nu är jätte tunn och i galon tyg=iskall) Så den kyler ju ner lite grann på åkpåsen..
Såg att det fanns en sån Voksi som jag hade vela ha på blocket nu billigt, fast ändå dyrare än en ny stockare fotsck ?!
Han har ju iofs en åkpåse som han klarar sig med bra, och ännu bättre med en ny fotsack. Men vill som ändå ha en Voksi, dom är som praktiska. Kan anvädnas till mkt, och är smidiga. De jag inte gillar med hans åkpåse är att det är dragkedjor på sidorna, vilket betyder lite bökigt att öppna och stänga om han sover när man kommer in från promenaden.. Voksin är ju bra när det bara är som en "tacos" och ett snöre uppe på. Hmm.. HJÄLP !?!?

Vad är mest praktiskt att köpa..i längden??
Hej så länge !! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Stenman

Haha men dra åt helvete vilket invecklat inlägg! Vad f*n är det du pratar om anyway!? =)

2010-01-18 @ 18:42:09
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: sofia

Men kan du inte köpa ensån där svindyr åkpåse som du bygger på med tackt att wille växer? upp till 5år ska det gå att använda den tydligen,kommer bara inte ihåg vad den hette men kostade krin 2000 tror ja.Baby sång lät ju faktiskt lite spännande speciellt för sebbes skull,tyvärr hostar han lite nu och jag vill inte smitta ner alla om han är på g att bli förkyld men jag tror inte det. När är det nästa gång? vi kommer gärna!

2010-01-19 @ 19:08:03
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0