Vart är smailisarna?

Det börjar bli glest mellan inläggen men inspirationen till att skriva är lite sval för tillfället.
Just nu sitter jag på altan hos mamma och njuter i solen. Wille sover i vagen, eller ja, han ligger väl och svävar mest. Tror han försöker somna men hundarna sälkker till mellan varven så han vaknar.
Jobbar eftermiddag idag, börjar först kl 14 så de är skönt. Dom jobb tiderna funkar alla tiders för mig :P

Satt och tittade på www.linusolotta.com och hittade en massa fint jag hade vela köpa, Men måste avvakta ett tag och se hur mkt jag får i lön denna månad. Och hur mkt räkningar jag lyckats samla på mig. Såg just att nästa månads telefon räkning går på över 300kr. INTE bra.
Köpte dessutom en ny telefon i fredags som kostar att äga månadsvis och helt ärligt vet jag inte riktigt vad den summan landade på.
Telefonen är iallafall en Sony Ericsson Vivaz, Hittills är jag nöjd med den förutom att det inte finns nå smail gubbar. Eller jag har då inte hittat dom. Ska ta och läsa igenom maualen till den ikväll kanske? Om de inte blir att se film. Hyrde nämligen 3st igår.

Ja det var väl allt jag hade och berätta denna timma. Nu ska jag rikta näsan mot solen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0