Tjaaa..Vad är en bal på slottet??

♥Denna påsk blev inte alls som planerad. Det hela började Fredagen den 2 April då Wille vart snorig och hostig. Detta höll i sig till på Skärtorsdag då denna förkylning övergick i Magsjuka. Så som ni säkert förstår har det inte blivit mkt ute vistelse för våran del. Istället har vi legat inne på en madrass i vardagsrummet, sett på film, ätit godis, lekt och torkat spyor.
Nu har han inte spytt sedan i Söndags, peppar peppar, så jag tänkte nog försöka med lite mat idag. De enda han äter nu är smörgåsrån med mkt smör och skedvis med majs välling.
Någon där ute som har nå bra tips på skonsam mat ???

Har ju länge velat av och till om vilken av alla 3-hjuliga vagnar jag vill ha till Wille nu till våren/sommaren.
Nu har jag iaf bestämt mig för en Quinny Freestyle 3XL då jag ville att sitsen skulle gå att vända från och emot mig och det verkar inte finnas många 3-hjulingar som kan detta ??!
Hur som helst, senast igår satt vi och prata om detta hos mamma och pappa och även om att vår diskmaskin gått sönder. Varpå pappa säger:
-Ja, men det är väl en prioriterings fråga? Vad är viktigast? Vagn till Wille eller ny diskmaskin?
Menar, så mkt disk kan ni inte ha på 2 personer !?
(Jag och Markus behövde inte ens titta på varandra utan slänger ur oss i mun på varandra)
-NY DISKMASKIN! Det är ju inte direkt någon panik med vagnen, han har det bra i sin Emmaljunga.

Både Jag och Markus HATAR att diska. Allt åker i maskin, och ryms det inte då ligger det i blöt i någon dag innan vi tar tag i de. Så ny diskmaskin är ett MÅSTE
Och det är verkligen ingen panik med vagnen. Bara jag har den tills vi åker till Norge är jag nöjd.
Hur som helst..
Igår kväll fick jag ett Sms av min mor som löd;
Mamma - Säg till när ni ska fara och köpa vagnen till Wille så får ni den av oss!:)
Jag - What?? Skämtar du? Det är ju mkt pengar?? Halva kan ni få betala?
Mamma - Nä vi tar hela, kan ta en Roadtrip till Skellefteå här någon Lördag framöver !?
Jag - Shit, Tusen tack! *tår i ögat*

Förstår ni vilka underbara föräldrar jag har?? Och att Wille verkligen har världens bästa mormor och morfar??
Dom ställer upp i ur och skur! Vet inte hur vi ska kunna "ge tillbaka" så mkt som dom gett oss ?!
♥♥♥♥♥♥♥♥


Än en gång mamma och pappa, mormor och morfar, Tusen tack för att ni finns och ställer upp på oss!
Vi älskar Er!
(Hittade ingen nyare bild på er båda tillsammans, detta måste åtgärdas snarast!)

Nu ska jag leta fram nå frulle.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Åh vad snällt! Föräldrar är det bästa man kan ha! =) Vi borde ses nån dag, känns som att det börjar vara riktigt längesedan nu!

2010-04-07 @ 11:31:32
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0