Läge för en uppdatering

Börjar vara några dagar sedan sist. Men det har vart lite mkt nu sista dagarna. Aina min Aina har flyttat :( Dagarna rullar väl på i vanlig takt, fast nog finns det en hel del tom rum nu när min prinsessa fått flytta :( Känns riktigt tungt, men jag vet att hon har det bra och med tiden kommer det nog kännas bättre.

Helgen har vart fullspäckad med innebandy cup, kalas, skottande och sovande :P
I Måndags var vi på stan hela dagen med Camilla och Amos, Igår var vi hos mamma på förmiddagen och sola, sedan åkte vi till Kallax och tog emot Liza för att sedan åka och handla llite och idag har vi vart på babysång mellan 10-12 och på Bvc mellan 13-15, så även denna dag har vart full. Hela denna vecka är full späckad närmare bestämt. Likaså nästa.
Imorn ska vi till Anna och Lova och hälsa på och på Fredag är det jobb för min del. Till helgen ville Markus åka och inhandla lite  nya kläder så det ska vi se till att ordna :)
Nästa vecka kommer bestå av: Jobb,Babysång,Klippning,och lite mera jobb. Men till helgen vill jag hitta på nå kul.
Markus och hans lag hade eventuellt lagfest, men om inte detta blir hade det vart trevligt med lite grillning och nå alkoholhaltiga drycker. Ja förutsatt att det inte är snöstorm och driv is som dom tydligen lovat??
Någon som är sugen på detta?? :)
Tjaa, det var väl en liten uppdatering om vad som händer och sker hos familjen Brännvall/Sturk kommande dagar.
Min telefon har även kastat in handduken..igen..nu är jag less och har bestämt för att köpa mig en HELT NY telefon. Har aldrig köpt en telefon. Aldrig vart intresserad av detta heller så jag har nöjt mig med att använda begagnade som restrerande familjer medlemmar ansett vara för "omoderna" eller "odugliga" till sina behov.Men nu är jag så less på allt gormande  så ikväll blir det att sätta sig och se vad det finns ute på marknaden.
Förslag??
De enda jag vill är att det ska vara en hyfsad kamera i den. Ingen skjut lucka helst och att den INTE stänger av sig titt som tätt direkt man gjort något med den.
Nä nu ska jag ta tag i middagen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vilken helg går grill och sprithävartävlingen av stapeln? =)

2010-04-14 @ 18:00:18
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0