Grötigt

Vad ska man göra till middag idag då?
Fan va det är tråkigt att komma på nå nytt varje dag, och finns de nå värre än denna typ av konversation gällande mat?!

"Vad ska vi äta idag?"
"Jag vet inte?"
"Okej, men då gör jag det här"
"Nä, usch, inte det"


Eller att svaret blir
"Okej, gör så, och så äter andra personen inte upp maten"

Jaja, får se och Markus kanske får stå för kockandet idag? :)
Ska nog se till att vi börjar med matlistor igen så slipper man denna tråkiga diskussion.

*****************

I helgen har det inte hänt allt för mkt, I fredags var Denise, Sandra och Jens här och såg på idol.
När detta var slut fick jag för mig att jag skulle se hur mkt magmuskler jag hade kvar!?
Knatar ut i förrådet och letar fram min älskade och väl användna "ab-slide"
Tror ni jag orkade??
Inte ens 1 full klarade jag!!! Det sa bara "ratatatata kabom" så låg jag med pannan i golvet hahaha.
Fan vilket ned slag för mitt ego, och av denna halvt gjorda tränings grej har jag ändå sån sjuk träningsvärk!
Det är ju hemskt. Så nu är det bara att se till att det blir ändring på detta.
Till jul ska jag bannemig klara iaf 10-15 st.

Wille fick föresten en jätte tuff ADIDAS dress av mamma och pappa i helgen. Svart med guld ränder hihi.
Han kommer bli så tuff i den ;)
Imorn är det dags för Willes 2-månaders kontroll. Ska bli intressant och se vad dom säger.
Hoppas att han inte gått ner så mkt nu när han vart sjuk. men det tror jag inte..

Sen nästa vecka kommer dom ÄNTLIGEN och lägger golvet i köket.
Nästa vecka är det även dags för mig att besöka käftis..känns mindre kul. Nåja, ska ändå bli skönt att få det överstökat.

Nä, nu måste jag fixa lite annat..

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0