Sjuka...igen...

Snacka om taskigt immunförsvar. Är det ens 2 veckor sen sist?
Nu ligger Markus och Wille med förkylning igen :( Markus hostar snart lugnorna ur sig och Wille är jätte snorig.
Pricken över i:et skulle väl vara att någon av dem eller båda har svininfluensan

Nåja, peppar peppar ta i trä, än har inte jag åkt på något.
Ska bara äta frulle, sen dra iväg på apoteket och investera i diverse nödvändigheter, sen på Colorama och köpa desinfektions medel, För nu ska det STOR städas här, Alla baciller ska bort.
Sen, när allt sånt är klart ska även jag lägga mig på sägen och vila, Läsa någon bra tidning eller liknande och bara mysa.
Det regnar för fulla muggar ute så nå större aktiviteter hade ändå vart att tala om.

Nä, nu ropar min bebis på mig!

Lev o må


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0