rosa kläder

Alltså!! Jag ska fan inte tvätta kläder!  Nu har jag om igen lyckats få med nå rött i vit tvätten så ni kan ju ana hur det ser ut !?
Stackars Markus och Wille, slänger vita kläder i tvätten och får tillbak rosa haha
Jaja, Camilla surrade nå om stan i veckan så jag får väl införskaffa nya t-shirts och strumpbyxor då.

Just nu sitter jag och väntar på Markus, han han har vart på hockeyn..Månne dom vann eller losa?
Ska ta och åka ut till Ängesbyn en sväng och bara hänga..skönt*
dock ingen sen kväll, Camilla skulle komma och hämta mig och Wille strax efter 8 imorn på morron , sen bär det av på utställning :)
Hoppas det går vägen för Leia gummsan.

Mer än detta hade jag inte att delge.

lev o må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0