Regn rusk och hösten är här

Äntligen!!! Hihi :) tycker som om hösten, inte för varmt och inte för kallt.
Lagomt skönt att vara ute och promenera, vara i skogen osv.
Alla träd är så fina. Sen finns de ju en bra sak...Att jag fyller år haha :P


Idag har det inte hänt allt för mkt, har låst in oss hemma och bara tagit det lugnt, och desamma lär det väl bli ikväll. Eventuellt att jag promenerar upp till mamma så lilleman får sova. Stackarn, direkt han har vart påväg att somna till idag vaknar han och blir jätte ledsen. Andas tungt, precis som när man har mardrömmar :(
Inte kul, men han verkar sova någorlunda när man är ute och går. Kom nyss in och nu verkare han vaknat till igen. Men Men, han tar väl förhoppningsvis snart igen all förlorad sömn.

Satt nyss och försökte måla fransk manikyr på mina naglar. Ska nog vara såhär långa måste man väl göra nå kul av dom, men alltså...inte är det ju lätt att göra på sig själv ?!?!? Byngligt och fult blev de så det åkte av lika fort.
Måste någ anlita någon att göra det där på mig haha

Näh, nu ska jag gå och börja med middagen.
Mer bilder finns på pixen..Kan ju som jag säker tidigare nämnt i något inlägg inte använda min facebook.
Våra datorer tycks inte gilla den sidan, direkt man vart in där har vi fått virus eller datorerna krachat :/
Men jag funderar ändå på att sätta igång gammel bärbara och endast använda den till facebook.
Törs inte riskera nå på denna dator, skulle bli helt förstörd om alla bilder och allt försvann.

Men men, det lär ni väl märka, om jag kommer in på facebook nå alltså :)

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0