Lördag kväll

Dagen började med en morgonpromenad i kylan med Aina och Wille, Var riktigt skönt faktiskt.
När vi kom in hade M stigit upp och käka frukost...Efter att vi gjort oss iordning begav vi oss på Barnens Hus och shoppa lite :) vart en ny napp flaska och nån bitring till Wille. Vet inte om det är tänderna som är påväg ner eller vad det är men han sitter med händerna i munnen HELA tiden och smackar och små dregglar. Inte för att han borde få tänder nu, han är ju bara 2,5 månader, men det är ju ändå en bit dom ska ner så nå vet jag det kliar om de nu är de. M´s mamma sa att pojkarna fick tänder runt 5månaders ålder, så vem vet ??

M hade bestämt med några kompisar att fara på hockeyn så jag körde in dom till stan sen for jag och Wille på äventyr.
Ett av äventyren gick till Hemtex för att kolla ut några nya gardiner till v-rummet.
Har fått en bild i huvudet att jag ska ha nå orangea gardiner och en massa nya små kuddar i soffan i olika färger, lika så ännu mer blockljus i roliga färger på rumsbordet, men så fick jag plötsligt beslutsångest...kan man ha detta mot ljusgråa väggar??
I dagsläget har vi svata gardiner, mörk grå soffa med cerisa små kuddar. . . Men det känns verkligen som att jag hade vela få in nå färg..
Förslag??

Ikväll har de inte hänt allt för mkt, M kom in som hastigast efter matchen och käka och har nu farit till sin bror i Rosvik och hänga.
Jag och Wille har bara myst på här hemma, badat, busat och nu sover lill trollet. Tänkte ta en tidig kväll jag med men kände att jag var tvungen att kolla nå saker på datorn.Tänkte att jag kunde kika runt lite på internet och få inspiration..ska även ta med mamma på Hemtex imorn och höra vad hon har att säga om detta..

Ska även möblera om i v-rummet så nu ska jag ta och "skissa" på den biten ;)

Lev och må så länge!

.


Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

kolla Ikeas homeplanner, riktigt rolig då man planerar, synd bara att det inte är textilier med. Tycker att du mycket väl kan ha olika nyanser av orange till grått.

2009-10-04 @ 07:35:42
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se
Postat av: Pia - Mejas mamma

Nu måste vi ses snart!:)

2009-10-12 @ 18:34:24
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0