.

IT´S SÖÖÖÖÖNDAG

Lilleman har somnat och Markus är på träning i vanlig ordning.
Detta innebär naturligtvis lugn och ro för och en massa tid att spana runt på internet. Har hittat så sjuukt mkt saker som Wille önskar sig. Bla detta

            


Visst är dom fina?

Sen börjar jag fundera över det här med åkpåse/Voksipåse.
Vad ska man ha för modell och variant??
Wille har ju nu en marinblå vagn och jag är så skadad så då kan jag inte sätta i en påse eller filt i vilken färg som helst så det skär sig helt och hållet så det är lite svårt att hitta nå tycker ja. Annat hade det vart om vagnen var svart. Nå iallafall...
Vi var och hälsa på P och D igår och om jag inte är helt ute och cyklar så hade P köpt en sån här så nu får jag väl vara lite härmig men jag fastnade verkligen för denna. Lite retro..Nog funkar väl den här till en marinblå vagn?? :)



Aja, måste flura vidare på detta och lägga upp förslaget för övriga familjemedlemmar haha.

Om helgen då?
I Fredags var vi hos mamma och pappa, bastade och såg idol. lugnt och skönt..vi avrundade kvällen tidigt. Tror fan ja somna runt 22.30 tiden? Igår var M och jobbade och direkt när han kom hem åkte vi och hälsa på P, D och lilla M.  Det var trevligt :) Wille var väldigt intresserad av det M höll på med på golvet, sen mitt i allt börjar lill killen att försöka vända sig från rygg till mage. Han har gjort detta tidigare men då har han legat på sängen så jag har som inte riktigt tyckt att han gjort det ordentligt om ni förstår hur jag menar. Det är ju ganska lätt att rulla runt i en mjuk säng, men igår gjorde han det på golvet...2 ggr..och sur vart han när han låg och vagga på sidan innan han slog över haha. Det var kul :) Sen greppade han också efter en leksak ordentligt för första gången. Hör så mkt som hände under en kväll!! Tror vi måste besöka denna lgh fler ggr..han verkar ju utvecklas där *skämt å sido*


Idag har jag bara slappat hos mamma, vi tog en lång och skön skogs promenad imorse, sen nu på kvällen har P och J vart förbi en sväng.
Imorn händer väl inte allt för mkt föutom på kvällen. Då ska jag och Emma ta livet av oss själva..inte på riktigt men med träning haha. Ska bli intressant att se hur detta kommer sluta. Måste komma ihåg att ta med mig kameran ;)  Förra gången jag körde detta program vi ska göra imorn kunde jag inte gå ordentligt på 2 veckor så jaa.. Som sagt.. fortsättning följer ang detta....

Nää, nu ska jag plocka ihop och börjar göra kväll.

Lev och Må!

P.s

-Emma! Du skulle bara våga hitta på nån ursäkt inför morgondagen. Kommer att infinna mig oavsett vad och det finns inget i världen du kan göra för att slippa ;) Mohahaha*


Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Köp en sång, den är jättefin!:)



Och ni är välkomna fler ggr, såklart!:)

2009-10-19 @ 18:58:52
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0