Aj aj ajjj

Trodde jag skulle slå ihjäl mig inatt när jag skulle upp och göra en flaska..Visst kände jag mig lite seg i benen igårkväll när jag gick och la mig, men tror ni jag kom ihåg det inatt när jag skulle upp ?!?! Haha
Benen var som gele när jag ställde mig och jag stapplade rakt in i dörren.
Värst är det i vaderna och baksida lår...men  jag hade tänkt "träna" lite ikväll så vi får väl se om det hjälper eller förvärrar ?
För övrigt känns det jääävligt skönt med träningsvärk..äntligen känns de som att man gjort nå vettigt..
Har ju nästan klättrat på väggarna dom senaste månaderna haha men nu jääääklarns :P
Har ju sagt till Liza att ja ska vara "fit for fight" när hon kommer hem så vi får väl se hur det blir med den biten :)

Markus är på match och Jag óch Wille ligger i soffan. Lilleman har somnat på sitt fårskinn och jag ser idol samtidigt som jag sitter här. Shit så bra han är Erik..helt galet ! Håller faktiskt på honom.

Annars då? Imorn är det Arcus loppis..får se om man fyndar nå.

Äh..har ingen fantasi idag..

Lev och Må


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0