Nu kan jag pusta ut..

..Vagnen är lagad,sängen såld, nya sängen installerad, Wille sover, tvätten tvättad.
Nu ska jag spendera restrerande timmar på detta dygn i soffan med en tidning..eller i sängen..sovandes??
Natten har vart sisådär. Wille somnade runt 19.00 igår kväll och ville naturligtvis äta runt 00.00 inatt då jag just somnat efter mycket om och men. Klev upp och gjorde en flaska till lillen, somnade om och likaså han. MEN..kl 3 vaknade jag av att han låg och surra för fulla muggar i sin säng.. trött och eländig som jag kände mig tog jag upp honom, gick ut i vrummet. Där satt vi och surra till runt 04.00 när var han visade sig redo för att sova lite mer, så vi skynda oss in o sovrummet igen och somnade fort.
Ni tror inte Markus HYSTERISKA väckare ringer 06.00 !?!!?!
Jaa..som ni hör har det inte blivit mkt sömn inatt. Och dagen har vart lång..mkt lång..
10.00 infann vi oss hos veterinären och kom inte därifrån förens runt 12.30. Trötta och hungriga åkte vi till mamma och slängde i oss lite fika, hoppade sedan i ytterkläderna och åkte till skogs med dogsen för att sedan åka vidare till Barnens Hus.
Och som jag skrev tidigare är allt det fixat efter Barnens Hus, så just nu har jag vääääldigt stora planer på att gå och lägga mig inom en snar framtid.
Och för er nära och kära som undrar så gick det bra hos vet så det känns bra. Nu behöver man inte oroa sig för nå sånt..än iallafall..(hoppas jag kan sova bättre inatt?)
Imorn blir det stan med Camilla&Amos samt Anna&Lova, ska luncha och surra. Blir nice..
Mer än så har jag nog inte planerat för denna helg.
På återseende!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: liza

hejhej, när du är vaken på natten kan du ju komma på skype så kan du ju uppdatera mig om vad du gjorde hos vet tillexempel... (:

2009-11-06 @ 00:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0