Boooring

Är så sjukt uttråkad just nu så ni anar inte.
Sen vill jag en himla massa saker också

*Vill sätta mig ute på baksidan men det går inte för det kommer plankor flygandes så risken att få nå i huvudet är ganska stor.
*Vill fara på stan och kolla nå skor, men ingen är hemma
*Vill åka till Happis och inflrskaffa lite grejen till balkongen, men markus lät inte så sugen på de
*Vill boka tid till frissan, men har beslutsångest för om jag ska ta det nu eller unna mig det sen när liten kommit?
Något säger mig att man kommer vilja bli lite bortskämd då? :)
*Vill ta tag i de vi skulle göra till kontor
m,m m.m m.m

Gaaah*

Nu är det bara 2 timmar kvar tills Markus slutar, känns bra, då har man någon att surra med.

Fick föresten höra att dom nog ska köpa in hundgårdar till hans jobb då det är så många som har hund och har frågat efter detta en längre tid. Det skulle underlätta en hel del för många, slippa ha hunden liggandes i bilen hela dagarna, eller stressa hem på lunchen för att hinna ut med hundarna.
Så jag håller alla tummar, fingrar och tår att detta går igenom :)

Då får jag t.om ha min lilla gumma hemma mer. Så kan vi ta upp all träning snabbare. Wiihoo*
Den lilla damen kan alltid få mig på bra humör...hur less eller irri jag än är.


Hade föresten Bikke och dra ett däck imorse. Men den där hunden är ju hopplös.
Han gör verkligen INGENTING för någon annan än sig själv.
Finns det en chans att han inte vinner nå på de man vill att han ska göra så tjurar han ihop helt och hållet.
Han kämpade på som bara den med detta däck och var jätte duktig, men direkt man sluta locka med korv så satte han sig ner och sket i det helt hahah..Nåja...det var första gången för iår men långt ifrån den sista.
Och jag testa dra de där himla däcket på gräset, inte fan är de lätt inte !?!? förstår att han vart helt slut haha

nåja, ska kila och hitta på nå nu..

Lev och Må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0