*Sweet kissin in the moomlight*

"Sweet kissin in the moonlight" Ja efter Lördagens Melodifestival har jag gått och nynna denna himla dansbands låt konstant ! Börjar bli less hahah :)

Idag har jag umgåts med min kära Liza, låg dock fortfarande i sängen när hon kom förbi, liten miss i planeringen.
Nåja, efter frukosten begav vi oss ut med dogsen, Lotta och Aragon hakade också på.
När vi kom in gick Liza igenom alla mina jeans och fynda sig nog 4-5 par som hon hängde över armen haha..
Tur att någon kan ha dom, Det var mest såna jeans som jag bara sparat för att  " det kan va bra att ha dom utifall att kanske osv" Så nu har jag verkligen en anledning till att masa mitt arsle till stan och inhandla lite nya, fast det får nog bli efter sommaren.
Åkte sedan iväg till Lizas föräldrar för att hon skulle få lite lunch i magen, en annan var ju proppmätt efter att ätit frukost runt 10.30..Liza säger att hon har ett par jeans hos sig som var mina och som hon inte kunde ha nå mer. Och jag vet att hon tog dom för att dom var för stora på mig, men nu var dom helt plötsligt för stora på henne.
-Perfekt.. änkte ja!  Kanske jag nu kan ha dom och någon lång tunika över?
Så vi packa oss in i bilen och åkte till B-näset.
För att jag än en gång skulle plockas ner på jorden och se att inte ens dessa par jeans längre passar  på mig.
Typiskt*
Men men, jag får tänka positivt och att det faktiskt finns en rolig och mycket fin anledning till varför :)

Vad har mer hänt idag? Inte mkt, M kilade just i duschen, sen tänkte jag nog tvinga honom till att ta tag i våra garderober. Ingen av oss är vidare bra på att hålla ordning där inne nu, Och det skulle verkligen behöva rensas...mycket.
Har sparat så himla mkt svammel som jag tänkt att "det kan vara bra att ha nån gång om det krisrar sig"
Och än har det inte kristat sig så mkt, så nu ska allt sånt bort!
Så jag som jag skrev tidigare masar mig till stan och inhandlar nå nytt.

Undra om vi har några sopsäckar?
Måste kila och kolla. . .

Lev och Må alla!

Och L, Nytt försök med Cheesekake imorn då? ;) hahah

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yes ikväll är vi hemma! :)

2009-03-04 @ 12:29:55
URL: http://lottson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0