En dag i Gstad

Sitter hos mamma och har precis ätit frukost.
Det vart en tidig morgon idag, har inte sovit allt för bra inatt, näsan har vart helt igen täpt och axeln värkt :(
Så det gjorde ingenting att klockan ringde 07.20..Tvärtom..första tanken var "äntligen slipper jag ligga kvar här" haha.
Klev upp och väckte Bikke. Pappi kom och hämtade mig strax innan 8.

Vi ska alldeles snart ta dogsen och gå på en morron prommis. Förhoppningsvis har det hunnit bli någon grad varmare när vi kommer tillbak så vi kan ta varsin solstol och slå oss till ro i solen på altan :) *underbart*

Frukost tv:n står på här bredvid mig, Det var just en kvinna som skrapade fram 300.000kr
Förstå att vinna dom summorna det handlar om på dessa triss lotter.
Hade vela veta vart alla som faktiskt vinner köper sina lotter så man själv kan köpa ett lager ihopp om att iaf vinna lite mer än 50kr. För det är största vinsten jag någonsin vunnit :(
Men hur är det som säger ?
-Man har antingen tur i spel eller i kärlek.
Så det måste ju betyda att jag har turen med mig i kärleken istället..Eller? :)

Vad skulle du göra om du vann en himla massa pengar?
Tror inte jag hade vela vinna en hel klump summa? Hade nog vart bättre med typ 25-30.000 i månaden i 25 år :P
Då skulle iallafall jag kunna lägga undan tillräckligt mycket varje månad för att ta mig utomlands mer än 1 gång/år.

Nåja, Vem vet, nästa lott jag köper kanske är min lyckolott. . .
Nu måste jag kika vart Zeb tog vägen.

Lev och Må

*****************************************************************

Ja, vädret har ju helt klart vart på våran sida idag, Morron promenaden vart längre än vi trodde, gick ut strax efter 9 och kom in kvart i 11.
Skottade lite på altan och satte oss en stund i solen.
Jag måste verkligen ta tag i det här med att skaffa sol glasögon NU!
Eftermiddagen blir nog inte allt för spännande, M kommer och hämta mig och bikke efter jobbet.

Nu ska jag försöka skriva ihop en annons på våran toppmatade tvätt maskin som ska säljas.
Någon som är intresserad?

Lev och Må än en gång:)

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Lät härligt det där =) Ja, jag ska nämna det för Fia då tillfälle ges =)

2009-03-18 @ 22:46:43
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0