Tisdag

Fanns en himla massa att göra även denna dag.
Hade fruktansvärt med spring i benen imorse när jag vakna så jag sms:a Lotta och bestämde att vi skulle gå långpromenaden idag. Var länge sen sist, och jag vet att jag kommer få sota för det ikväll, men som jag sagt tidigare, Jag har ju min kära vetekudde så jag överlever nog.
Har även hunnit med 2 tvättmaskiner, damsuga, diska undan ett berg med disk samt skruva ner några hyllor och så kom lilla Viktor precis.
Lägenheten ser verkligen inte hemtrevlig ut nu kan jag ju säga. väggarna är kala och kartongerna börjar bli allt fler.
Nåja, Tillbaka till Viktor. Har även Bikke hemma idag och det brukar vara ett herrans liv med dessa två herrar i samma rum, men nu ligger Bikke och sover och Viktor jobbar förbrilt på att äta upp hans leksak.
Fattar inte hur hunden bär sig åt?? Sist han var på besök hade han sönder 2 leksaker. varav ett spengummi dessutom.
Ingen av våra hundar har någonsin lyckats he sönder ett sådant, men denna lilla herre vet precis hur man ska gå till väga :)



Nu ska jag inta vilo position så jag orkar med kvällen också :)

lev och må!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hemma har han bara vedklabbar att bita på så det är som julafton med leksaker.

2009-03-10 @ 17:04:09
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0