Så var denna dagen slut

Och även så jag. . .Hade lätt kunna somna sittandes nu alltså.
Vet inte riktigt vart denna dag försvann egentligen? Men fort gick det. . Känns inte som att jag hunni packa så mkt som jag hade önskat, men iallafall tillräckligt för att vi ska kunna börja flytten imorn.
Kroppen säger att det är dags att bege sig till sängen och bara ta det lugnt, så jag ska lyssna på den nu och lägga mig med min kära värmekudde,toblerone,tidningar och tv :)

Markus har farit på hockey träning så han ser man inte ryken av förens efter 21.30 ikväll.
Ska försöka komma ringa till mammi också. Hon hade vart och inhandlat nå bra att ha saker till mig/oss som vi missat att vi kanske skulle behöva...
Vad skulle jag göra utan henne alltså? Skulle inte överleva. . . Älskar dig!

Nu är värmekudden färdig.

Lev och Må allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0