Oj vad jag har slarvat

Hela 4 dagar sedan jag skrev nå här. Inte bra..

Men Men, det har inte hänt allt för mkt sen sist..tror jag? Har vart i Rosvik i helgen samt på utsällning i Boden.
Igår kom Markus hem från jobbet tidigt. . .Den lilla skiten har dragit hit nån förkylning så nu ligger vi båda och tycker allmänt synd om oss själva haha..

Vädret har vart suuuper bra igår och idag, Så igår när jag var mindre hängig fick jag gjort en hel del, 3 kartonger packades och jag var även ute endel i fin vädret.
Termometern stod på +10 grader, det droppade från taket, fåglarna sjöng och solen värmde riktigt skönt.
En underbar vårdag. Synd bara att man inte kunde sitta ute.

Imorse vaknade jag tidigt...07,00, gick upp och såg att det skulle bli ännu en jätte fin dag, Men 07,00 är lite väl tidigt att göra nå, så jag kröp ner i sängen igen och spana på "vakna med the voice" Ni tror inte jag lyckades somna om helt???
Tusan...Nästa gång jag kikade på klockan var den närmare 10,00.

Upp och äta frukost, iväg och handla samt släppa dogsen på älven. Sjuuukt härligt var de.
Synd att man inte hade med sig en renfäll, en kopp varm choklad och ett pimpelspö. Hade vart helt underbart att lägga sig i solen och ta det lugnt..känna att det rycker till i spöt mellan varven :)
Men Men, det kommer fler fina dagar..
Om inte förkylningen blivit värre till imorn tror jag att jag och Bikke ska försöka masa oss till Mammi och sitta ute på altan.
Vad tror du om det mamma ?

I helgen ska vi bege oss till Happis en sväng. får se om man fyndar nå.
Lotta lyckades ju komma hem i princip tom hänt?
Vet inte hur hon lyckades men....Sen är det inte många dagar kvar.

Flytten är snart förbi, Våren här, Påsken på ingång och M fyller år. Ja, det är mkt som sker nu i April..

Även Junior ska flytta berkar det som, En kille från lååååångt borta har ringt senaste veckan och är jätte sugen på honom.
Han har erfarenhet av reptiler och ja menar åker man över 100mil för ett djur trots att det finns flera i ens närområde, ja då är man verkligen intresserad av den.. Eller ?

Nu tycker fröken Nilsson att det är dags för middag..

Lev och må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0