Morgonpigg !?

Ytterligare en morgon där jag fått tvinga mig själv att sova vidare. Ger snart upp.
Idag vaknade jag pigg och allert strax innan 8..men vädret är så dåligt så jag kände inte allt för att stiga upp.
Kl 10 gav jag upp, Då hade även hundarna berättat ganska länge att dom tyckte det var dags för frukost.
När jag väl masat  mig ur sängen, matat hundarna och tänkte göra mig själv nån frukost konstaterar jag att brödet och smöret är slut, även så Oboyen. LESSSS*
Fick sno från Markus fil och flingor, men det funkade ju de också  :)
Men så fort han kommer hem ska vi åka och handla, hundarna måste också få sig lite foder.
Tror jag ska köpa ingridienser och göra Camillas go bröd, Har ännu inte hunnit så långt fast det var jätte länge sen jag fick receptet av henne :)
Hade en väldans massa ägg i kylen så nu har jag precis bakat en "Gul Kaka"




Undra om jag ska kila över till Lotta med någon bit?
Fick ju faktiskt låna en ingridiens av henne :)

Annars då? Ikväll är det HOCKEY!
Hoppas det går bättre idag än det gjorde i förrgår :)

Ooooobs, måste kila!
Lev och Må

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där såg ju inte det minsta äckligt ut. smarr Du kommer att bli en sån där riktig mamma =)

2009-03-12 @ 10:36:07
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika bra att du vänjer dig med tidiga morgnar, så kommer det vara de närmaste 12 åren :) Sen får du gärna sova hur länge som helst.... jobbigt när man har av båda sorterna... då får man aldrig sova :)

2009-03-12 @ 18:09:29
Postat av: Lotta

Den var grymt goood :) När vi kommer hem från fjällen vill ja bli bjuden på fika igen ;)

2009-03-12 @ 22:24:37
URL: http://lottson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vet någon som tyckte det var morgon kl 05.00 när hon var liten.

2009-03-13 @ 08:17:28
URL: http:// [email protected]
Postat av: emelie

ja den var sjuuukt god:)

2009-03-15 @ 16:09:07
URL: http://mlihedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0