Jobba

Imorse ringde klockan 05.45, Upp och hoppa. . .staplade in på toaletten och försökte få upp ögonen någorlunda för att se hur man såg ut, och jag kan ju medela er att morronfrillan jag såg var INTE vacker. Fort åkte håret ihop i en knut mitt på huvudet.
Jag måste verkligen sluta lägga mig med blött hår när jag vet att jag ska visa mig bland folk dagen därpå haha :)
Nåja, tur att det inte är allt för mkt folk här idag. Dom flesta ringer så de är ju tur.
Har nyss kommit tillbaka från lunchen. Tro det eller ej men detta ställe är lite små farligt att vistas på om man som jag är sötsugen efter maten.
Har en stor godis skål stående här framför mig som är till för att bjuda kunderna. Men mina fingrar hinner också ner i denna skål några ggr om dagen.
För att inte tala om glass..En hel frys med glass :) Min karaktär är nog inte den starkaste just nu..
(Om jag bara hade kommit ihåg att ta med mig lite frukt istället?)

Det är väldigt lugnt idag, så vi får väl se hur många onödiga inlägg jag hinner skriva här?

Tillbaka till morronen.
Bikke är ju som ni säkert läst tidigare en väldigt morrontrött kille. Aina var jätte glad imorse när både husse och matte steg upp tidigt och klädde på sig.
Efter att dom ätit frukost gick Aina och la sig i hallen och väntade på husse i vanlig ordning. Bikke å andra sidan gick och la sig på soffan mätt och belåten.
När vi sedan skulle till att fara och stod i dörren fick vi locka och ropa många gånger för att han skulle komma.
Han låg bara och blängde på oss och funderade nog va fasen vi skulle ut och göra "mitt i natten"
(Han är som van att äta frukost tidigt, men att sedan få gå och lägga sig och vila ytterligare nån timma)

När han väl kom sig till hallen och vi skulle gå ut fick jag praktikt taget släpa över honom till grannen.
Svansen hängde mellan benan och han såg verkligen jätte olycklig ut. Men Men. . .
(Han är som känt med Lotta och Aragon idag. Hoppas att det har gått bra och att han inte vart olydig på nå sätt ? :)  )

Nä nu ska jag ta och kika om jag hinnar nå roliga sommar kläder på nån internet sida.
"bara" dryga 4 timmar kvar.
Blev en lång dag idag. . . 06.30-16.30   phuu*


Lev och må*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0