Go morron Go morrron...

-Hör fåglar sjunga glatt . . Go morrn Go morron min vän :)

Utvilad och ny duschad. Känner mig som en ny människa nu.
Fyy så trött och seg jag var igår när jag kom hem från jobbet. Inte nog med att jag jobbat 06.30-16.30, Vi bestämde även att göra bort STOR handlingen igår eftermiddag. Hungrig och med ömma fötter sprang jag runt där bland hyllorna. Markus å andra sidan tyckte nog jag irrade mest och ja, det kan säkert stämma till viss del :)
Nu har vi iallafall mat så vi klarar oss en bra tid framöver. Och go middag fick jag också. Grillad kyckling med ris och curry sås*
 
Mätt och belåten somnade jag till på soffan  tills Lotta ringde och ville koma över en sväng . . . När jag titta på klockan och såg att den redan hunnit bli 19.20 fick ja panik.
Va hände? Vi käkade ju bara middag, vila lite och så är klockan såhär mkt??
Ja, det är helt klart andra rutiner när båda jobbar.

Måste bara passa på att nämna att vi träffade Lotta och Simon när vi var och handla och jag fråga om hon visste vart fasen man kunde hitta *pineapple salsa*
Hon hade inte heller den belkaste så jag sket i den och begav mig till kassan.

(Tillbaka till telefon samtalet med Lotta)
I samma veva som hon ringer senare på kvällen ser jag att jag fått ett MMS. Och vem är de ifrån om inte söta Lotta som hittat denna underliga burk och fotat den.(Detta kännertecknar henne, hittar hon nå som hon vet någon annan söker eller liknande skickar hon ett MMS till personen i fråga hihi* )
Snäll som hon är så köpte hon även den till mig, därav besöket på kvällen :)
Hur ska jag nu klara mig nu när vi flyttar och jag inte har Lotta att springa över till eller som i detta fall, hittar saker som jag ej gör?
Ja, det återstår ju att se* Nu har jag iallafall en ny anledning till att börja ta långpromenader till sommaren ;)

Ajja, som sagt, Kylen är full med gosaker så jag ska leta fram nå frukost nu sen knata ut med Bikke boy.
Ikväll blir det bio med mammi, Vi ska se I skuggan av värmen. Ska bli riktigt mysigt.

Lev och må allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste bara säga att jag skulle flytta telefon samtals stycket men det funkade inte så jag ides inte helle skriva om det, därav massa hopp fram och tillbak :p Ni får leva med de* haha

2009-03-25 @ 10:02:59
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0