Fredag...igen...

Shit vad veckorna går fort nu alltså !? Redan helg igen och som vanligt är den fullbokad med aktiviteter.
Hade behövt ta mig till Storheden idag och hämta lite banan kartonger och packa lite.
Men jag har ju ingen bil nå mer så vi får se hur det går med den saken.
Det är fan en STOR omställning att inte ha bil alls från att ha haft en varenda dag dom senaste 4-5 åren. Men Men...

Imorn ska vi till Rosvik och äta middag, Länge sen man träffa "svärfar" Så det ska bli trevligt.
Hmm, verkar inte ha så mkt mer att skriva för tillfället? Kanske kommer mer under dagen.

Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja snart flyttar ni =) Jag vill till Lule men Mats är inte medgörlig i den frågan. Jäkla skitBoden. I dag åker vi till Övik iaf =) Ha en trevlig helg min vän =) kram

2009-03-13 @ 12:33:15
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0