Årets första spår

Imorse bestämde jag mig för att fara och lägga ett spår. Ansåg att det var tillräckligt hård skare för att det skulle bära och traska omkring i skogen och mycke riktigt.
Slut destination blev i Karlsviks skogarna och det var en mycket taggad och glad Aina jag plockade ut ur bilen.
Blicken och hon när hon såg att jag plocka fram spår sele med div tbh är obetalbar :)
Hon älskar denna aktivitet så enkelt är de :)
Spåret i sig gick väldigt bra, La bara ut 2 apporter +slut, men även ett så kort spår gav något. Lill tjejen ligger här bredvid mig och sussar. . .
Ska försöka ta oss ut nån till dag i helgen om vi hinner?  Det är mycket som ska ske denna helg.

Packandet ska vara klart då vi flyttar på Måndag. . .Imorn är vi bjudna på 1års kalas i Mörön, samt 21års kalas på B-näset..Vette tusan hur vi ska få ihop det?
För imorn kommer killen som ska ta över Junior. . . Lille Junior ska nämligen flytta till Skövde . .  Låååångt borta. . Men det ska nog bli bra. Menar man åker inte så långt för ett djur om man inte verkligen är intresserad av det.
Och dessutom har haft kontakt med oss sen 1 månad tillbak för att vara säker på att vi håller honom till honom.
Planen var ju även att vi skulle på pubbafton här i byn imorn kväll. . .
Ja som ni här så har vi endel att stå i.

Så som lägenheten ser ut nu tror jag vi är ett perfekt "fall" för Rent hus eller vad det nu heter.
Jag uppmanar alla som kommer och hälsa på att sätta på sig nå tofflor vi lagt fram i hallen. Det är lönlöst att damsuga och hålla undan när man måste springa ut och in hela tiden + har två lortgrisar som gärna vill ner i diken och dylikt och lyckta nu när snön börjar smälta bort haha

Så ni förstår säkert att vi verkligen har nedräkning nu till på Måndag.  Ska bli så skönt. . .Och ännu bättre när vi fått sovrummet och hallen färdig tapetserad. Då är det klart på riktigt.


Nä, nu ska jag sluta slöa och börja packa undan i köket.
Lite sällskap hade inte vart fel just nu :)

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0