Vem? Vart? Vad?

Snacka om att bli tagen på sängen. . .
Min telefon har bytt ringsignal av någon anledning så jag är inte riktigt van när den ringer nu mer.
Har inte heller engagerat mig i att byta tillbaka till den jag hade tidigare.
Nå iallafall, Telefonen började ringa strax före 07.00 imorse, försökte ignorera den men tillslut började jag veva med armarna på markus sida för jag fick för mig att det var hans väckare och tyckte att han kunde stänga av den och masa sig upp.
När jag märkte att han redan farit och inser att det är min telefon som ringer flyger jag upp. Hann dock inte svara, men ringde upp de konstiga nummret som visade sig på min disply.
Det var LKB som ville komma NU IDAG och börja med golvet.
Trött som  jag var tog det ett tag innan jag fatta vem det var, vad dom ville och vad jag ens hette..
När vi hade rett ut det var det bara att ringa pappi som fick kliva upp och komma och tömma min hall.
Tusen tack för hjälpen :)
Men Men, nu är det snart på G även om vi var inställda på Fredag, så det blir att leva 2 dgr i kaos...igen.. =P
Känns bara skönt att det inte är vi som måste fixa allt denna gång, Nu kan man bara ligga i sängen och slapa medans dom andra jobbar hihi.

MEN, efter Bm besöket ska jag och Aina ta och bosätta oss hos mammi min...
Känns som smidigare med tanke på att jag annars inte kommer ha tillgång till toalett eller nå när dom river golvet.

Fortsättning följer..

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0