Varmt och skönt ute

Snacka om att vara vaken i ottan. Vaknade när Markus åkte på jobbet strax efter 6 tden imorse, och har inte lyckats somna om efter de. Så nu ligger jag här på sängen och väntar att klockan ska bli lite mer så man kan börja dagen.
Byggarbetarna verkar redan ha börjat sin. Hoppas bara att dom INTE ska in på gåran "gård" nå mer med dom där maskinerna.
Har ju som sagt tagit bort räcket till balkongen och sått ny gräsmatta på 3 ställen. Håller tummarna att de kommer upp nå gräs i år? Annars kanske de blir att införskaffa sån gräsmatta på meter vara? :)

Såg att L kommenterat att vi kommer sakna de där balkong räcket till nästa år när bebisen kommer börja vidga sina vyer lite mer, Men ingenfara L, det är på ingång ett nytt staket, bara några meter längre ut för att vi ska få mer yta där ute, Så det lär nog inte vara något fara med den biten :)

Igår var det varmt, riktigt vamt . . Min kropp verkar ju fått frispel haha, Konstaterade på kvällen att jag bränt mig på låren ovanför knäna, precis där shortsen slutar hahaha..ser ju lagomt fint ut, så idag blir det att vända baksidan mot den stora gula.
Får väl se om det ens går att sitta på baksidan hos mor, det lär nog bli hyfsat varmt om temperaturen blir vad dom lovat.
Men Men, man ska inte klaga, har ju vart skit väder fram tills nu så..

Ikväll är det planerat att gå ut och äta med mor och far. Det blir restaurangen i Sunderbyn som får den stora äran att göda oss. Ska bli riktigt trevligt  :) Annars vette tusan . .
Surrade med A igår kväll så det blir nog att svänga förbi där en sväng på Lördagen. Får se om jag får med mig Markus?
Är det jätte varmt lär väl han vela ut med båten, och det har jag all förståelse för. VILL OCKSÅ !
(Undra om man kanske skulle ta och hoppa i stora badkaret? ;) )

Nä nu värker min rygg så sjuukt mkt så jag måste lägga bort datorn.

Lev och Må allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0