Seg dag

Det kan man verkligen kalla denna dag. Vaknade av byggnadsarbetarna imorse men tjurade ihop och ville sova lite till, så jag masa mig upp, stängde vädringsluckan ihopp om att de skulle bli aningen tystare sen hoppa jag i sängen igen och drog täcket över huvudet.
Inte långt efter detta ringde mammi och sa att hon skulle plocka upp mig på 1 timma så då var det bara att försöka vakna till liv och få i sig nå frulle.

Morgonen spenderade vi i skogen, Bikke var jätte glad över att få busa med Zeb. Det var alldeles för länge sen.
Men i och med att vi vart klar i skogen och med alla andra ärenden strax före 11 så har det inte hänt så mkt annat idag.
Endast legat på soffan och haft tråk.
Pratade just med Markus som säger att ha blir sen idag så nu är mammi påväg och hämta mig till henne så jag har någon att umgås med.
hon verkade ha lika tråkigt som mig så nå borde vi väl kunna hitta på.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0